پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شاخص کل بورس سبز شد | افزایش بیش از ۸ هزار واحدی (۱۳ خرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۷۵۴۸
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
شاخص کل بورس سبز شد | افزایش بیش از ۸ هزار واحدی (۱۳ خرداد ۱۴۰۲)
بورس اوراق بهادار امروز با افزایش ۸۶۳۳ واحد به رقم ۲ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۶۷۶ واحد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز - شاخص هم وزن با افزایش ۵۷۸۹ واحد به رقم ۷۷۱ هزار و ۲۹۸ واحد رسید. ارزش روز بازار که ناشی از ارزش شرکت‌های بورسی است، به بیش از ۸ میلیون و ۳۹۵ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۸.۱ میلیارد سهام در قالب ۴۹۲ هزار معامله و به ارزش ۵ هزار و ۹۵۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند. امروز همه شاخص‌های بورس به رنگ سبز درآمدند، اما میزان افزایش‌ها کمتر از یک درصد بود، به گونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت با معیار وزنی ارزشی نسبت به روز گذشته ۰.۳۸ درصد رشد کردند. این دو شاخص با معیار هم وزن ۰.۷۶ درصد افزایش یافتند.

شاخص آزاد شناور ۰.۴۶ درصد رشد کرد، شاخص بازار اول بورس ۰.۵۶ درصد افزایش یافت و شاخص بازار دوم بورس ۰.۱۷ درصد رشد کرد.

امروز نماد‌های مخابرات ایران، بانک ملت، سرمایه‌گذاری غدیر، ملی‌مس، بانک تجارت، چادرملو و فولاد مبارکه به ترتیب بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را از خود به جای گذاشتند.

در فرابورس ایران هم امروز شاخص کل رو به افزایش بود و با رشد ۱۸۸ واحد به رقم ۲۸ هزار و ۸۱۳ واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پایه فرابورس که شرکت‌های اخراجی از بازار‌های اصلی و شرکت‌های تازه‌وارد در آن قرار دارند به بیش از ۴۸۵ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز در فرابورس بیش از ۴.۷ میلیارد سهام در قالب ۳۰۰ هزار معامله و به ارزش ۴ هزار و ۹۹۴ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نماد‌های انتخاب الکترونیک، آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان، جهان فولاد غدیر، مالی سپهرصادرات، تجلی توسعه معادن به ترتیب بیشترین اثر افزایشی در شاخص فرابورس را از خود به جای گذاشته‌اند و نماد ایران‌خودرو دیزل بیشترین اثر کاهشی در شاخص فرابورس را به خود اختصاص داد.

در حال حاضر سهم بازار سرمایه از تأمین مالی اقتصاد کشور حدود ۱۲ تا ۱۵ درصد است که این رقم باید حداقل به ۳۰ درصد افزایش یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->